پورتال معاونت بهداشت - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

tech 2

کارگزینی

  1. نظارت و کنترل لازم بر صحت احکام صادره کارگزینی توسط کارکنان تحت سرپرستی.
  2. رسیدگی و تکمیل دقیق فرمهای استخدامی متقاضیان استخدام بمنظور حصول اطمینان از صحت و سقم آنها .
  3. همکاری در تهیه پیش نویس کلیه احکام کارگزینی از قبیل ترفیع، تغییر عنوان، همترازی، مرخصی ها و غیره با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.
  4. تهیه پیش نویس مکاتبات اداری واحد و انجام پیگیری جهت اخذ پاسخ لازم.
  5. رسیدگی لازم به پیشنهادات و درخواستهای واصله مربوط به امور استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، انتقال، بازنشستگی، تعیین و برقراری حقوق وظیفه و بازنشستگی.
  6. همکاری در صدور انواع گواهی کار از جمله گواهی حقوق، پایان طرح، ضریب k و گواهی انجام کار و سایر موارد مشابه.
  7. تکمیل و کنترل برگهای سوابق خدمتی پرسنل جهت اخذ گروه یا ترفیعات اداری.
  8. بررسی و کنترل مدارک دوره های آموزشی ضمن خدمت پرسنل جهت تنظیم گواهی طی 176 ساعت آموزش ضمن خدمت و استفاده از مزایای قانونی آن.
  9. ثبت و کنترل و اعلام وضعیت مرخصی استحقاقی یا استعلاجی پرسنل به شاغلین و مراجع ذیربط.
  10. بررسی و کنترل اولیه کلیه احکام شاغلین مشمول مسیر ارتقاء شغلی با تهیه و تنظیم صورتجلسات مربوطه.
  11. همکاری در تهیه آمار و ارقام درخواستی مراجع ذیربط و پیگیری لازم در مورد بروز بودن آمار ارسالی.
  12. انجام امور مربوط به تعاون و بیمه رفاه کارکنان.
  13. بررسی و برنامه ریزی و سرپرستی امور مربوط به کارکنان.
  14. مطالعه و تهیه ضوابط و دستورالعمل لازم در زمینه ی مربوطه.
  15. شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه و ارائه نظرات اصلاحی در این مورد.
  16. اتخاذ تدابیر لازم به منظور بررسی پیشرفت اداری و پرسنلی واحد.
  17. رسیدگی به شکایات استخدامی کارمندان و شکایات واصله از مراجع قضایی و تهیه لوایح دفاعی لازم.
  18. شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله.
  19. انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.

شرح وظایفپست سازمانی کارگزین:

  1. مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی.
  2. بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان براساس پرونده پرسنلی آنان.
  3. تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان.
  4. تهیه پیش نویس نامه های اداری .
  5. صدور احکام پرسنلی از قبیل انتقال، مأموریت، مرخصی ها، افزایش حقوق و فوق العاده ها، ارتقاء گروه براساس قوانین و مقررات مربوطه.
  6. رسیدگی به پیشنهادات و درخواستهای استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه.
  7. مشارکت در انجام امور مربوط به بیمه ورفاه کارکنان.
  8. مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی.                                                             
  9. شرکت در کمیسیون ها، کمیته ها و جلسات مربوطه.                                                                                                                  
  10. اتخاذ رویه ها و انتخاب روشهای مناسب جهت انجام امور پرسنلی.                                                                                               
  11. صدور ابلاغ های تشویق، ابلاغ های انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت.                          
  12. پیش بینی های لازم در خصوص نیازهای پرسنلی واستخدامی واحد.                                                                                              
  13. جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق.                                                       
  14. مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تأمین نیازهای آموزشی کارکنان.                                                                
  15. شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
  16. انجام ساير امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .