• 1401/02/05
  • - تعداد بازدید: 1735
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرح وظایف معاون اجرایی

  • نظارت برانجام كليه فعاليت هاي مالي و اداري و مراقبت در حفظ و رعايت مقررات مربوطه
  • نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعمل هاي موجود به دستور مافوق
  • مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري شده كنترل موجودي انبار
  • مراقبت در انجام سريع ثبت و توزيع و تحرير نامه هاي وارده و صادره
  • كنترل حضور و غياب كاركنان واحد مربوطه
  • مراقبت در حسن انجام اجراي تعميرات ساختمان هاي واحد مربوطه ، نظارت و تامين آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات
  • نظارت بر كنترل ورود و خروج افراد و وسايط نقليه كليه امور مربوطه
  • اتخاذ تدابير لازم بمنظور پيشرفت و بهبود امور جاري
  • تهيه گزارشات لازم و ضروري به مقام مافوق
  • تامين نيروي انساني لازم و تقسيم كار در حوزه سرپرستي
  • نظارت و مراقبت در تامين محيط مناسب كار و رفاه كاركنان
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: