شرح وظایف معاون اجرایی
- نظارت برانجام كليه فعاليت هاي مالي و اداري و مراقبت در حفظ و رعايت مقررات مربوطه
- نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعمل هاي موجود به دستور مافوق
- مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري شده كنترل موجودي انبار
- مراقبت در انجام سريع ثبت و توزيع و تحرير نامه هاي وارده و صادره
- كنترل حضور و غياب كاركنان واحد مربوطه
- مراقبت در حسن انجام اجراي تعميرات ساختمان هاي واحد مربوطه ، نظارت و تامين آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات
- نظارت بر كنترل ورود و خروج افراد و وسايط نقليه كليه امور مربوطه
- اتخاذ تدابير لازم بمنظور پيشرفت و بهبود امور جاري
- تهيه گزارشات لازم و ضروري به مقام مافوق
- تامين نيروي انساني لازم و تقسيم كار در حوزه سرپرستي
- نظارت و مراقبت در تامين محيط مناسب كار و رفاه كاركنان