شرح وظایف کارگزینی
شرح وظایف کارگزینی معاونت بهداشت
*مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی كشور – قوانین كار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی كامل در اجرای آنها
*اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
*پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع
*انجام کلیه امور مربوط به آمارهای درخواستی از معاونت بهداشتی، مدیریت توسعه و واحدهای ستادی
*انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
*تهیه و تنظیم خلاصه پرونده استخدامی کارکنان
*تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
*پیگیری موارد تخلفات اداری و کاری کارکنان تا حصول نتیجه
*انجام مکاتبات اداری لازم
*پیشنهاد به موقع در مورد ارتقاء به کمیته اجرائی مهندسی مشاغل
*تبیین امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان
*تهیه صورتجلسات كمیته طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارك مربوط جهت تبدیل وضعیت کارکنان
*تهیه و تکمیل آمارهای مورد نیاز و انجام و صدور گواهی های ماهیانه جهت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان (وظایف سرپستی/برنامه ریزی/سازماندهی/نظارت/هماهنگی.../(
*نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو و انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیرو ها
*برآورد نیاز نیروهای معاونت و واحدهای تابعه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
*اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت و تشکیل جلسات کمیته نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیرو ها در اسرع وقت
*تعیین اولویت های نیروی انسانی در مراکز بهداشتی در مانی و سایر واحدها ( استخدامی، طرح ، پیام آور و...) با همکاری واحد های ستادی دانشگاه
*پیگیری تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق استخدام ، امور اداری دانشگاه ، مدیریت تشکیلات (طرحی و پیام آور و...)
*برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع موجودسازمان
*برنامه ریزی جهت ارتقاءمستمر کیفیت فرایند ها
*نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس وگزارش گیری ماهیانه از تایمکس وثبت سامانه پرسنلی
*انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد
*تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
*پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس حق مسکن و لباس و.. و تهیه و تنظیم کلیه لیست های ارسالی به واحد حسابداری
*پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
*اعلام نظر جهت تغییر عنوان نیروها
*تعیین مدت خدمت کارمندان برای برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
*صدور کلیه احکام پرسنل (تغییر حقوق و مزایا، تغییر نوع استخدام، ارتقاء رتبه و طبقه، انتقالات و انتصابات، اعمال مدرک تحصیلی، مرخصی بدون حقوق، تغییر پست سازمانی و ....)
*تشکیل پرونده پرسنلی وانجام فرآیند بایگانی
*تنظیم قراردادهای بیمه روستائی و...