• 1401/04/06
  • - تعداد بازدید: 545
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

شرح وظایف کارگزینی

شرح وظایف کارگزینی معاونت بهداشت

*مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی كشور قوانین كار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی كامل در اجرای آنها

*اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

*پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع

*انجام کلیه امور مربوط به آمارهای درخواستی از معاونت بهداشتی، مدیریت توسعه و واحدهای ستادی

*انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط

*تهیه و تنظیم خلاصه پرونده استخدامی کارکنان

*تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران

*پیگیری موارد تخلفات اداری و کاری کارکنان تا حصول نتیجه 

*انجام مکاتبات اداری لازم

*پیشنهاد به موقع در مورد ارتقاء  به کمیته اجرائی  مهندسی مشاغل

*تبیین امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان

*تهیه صورتجلسات كمیته طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارك مربوط جهت    تبدیل وضعیت کارکنان

*تهیه و تکمیل آمارهای مورد نیاز و انجام و صدور گواهی های ماهیانه جهت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان (وظایف سرپستی/برنامه ریزی/سازماندهی/نظارت/هماهنگی.../(

*نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو و انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیرو ها

*برآورد نیاز نیروهای معاونت و واحدهای تابعه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع

*اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت و تشکیل جلسات کمیته نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیرو ها در اسرع وقت

*تعیین اولویت های نیروی انسانی در مراکز بهداشتی در مانی و سایر واحدها ( استخدامی، طرح ، پیام آور و...) با همکاری واحد های ستادی دانشگاه

*پیگیری تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق استخدام ، امور اداری دانشگاه ، مدیریت تشکیلات (طرحی و پیام آور و...)

*برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع موجودسازمان

*برنامه ریزی جهت ارتقاءمستمر کیفیت فرایند ها 

*نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس وگزارش گیری ماهیانه از تایمکس وثبت سامانه پرسنلی

*انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد

*تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت

*پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس حق مسکن و لباس و.. و تهیه و تنظیم کلیه لیست های ارسالی به واحد حسابداری

*پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان

*اعلام نظر جهت تغییر عنوان نیروها

*تعیین مدت خدمت کارمندان برای برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه

*صدور کلیه احکام پرسنل (تغییر حقوق و مزایا، تغییر نوع استخدام، ارتقاء رتبه و طبقه، انتقالات و انتصابات، اعمال مدرک تحصیلی، مرخصی بدون حقوق، تغییر پست سازمانی و ....)

*تشکیل پرونده پرسنلی وانجام فرآیند بایگانی

*تنظیم قراردادهای بیمه روستائی و...

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: