• 1401/04/26 - 11:49
  • - تعداد بازدید: 240
  • - تعداد بازدیدکننده: 239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

50 درصد تست های کرونا در فسا مثبت است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا: 
 
۵۰ درصد تست های کرونا در فسا مثبت است
 
میزان تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در شهرستان رو به افزایش است
 
دکتر جلال کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «عصــر فسا» اظهار کرد: به لطف خدا فسا هیچ فوتی کرونایی به تازگی نداشته است ولی در سطح استان فارس اخیرا یک فوتی کرونایی وجود داشته است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا عنوان کرد: بیش از ۵٠ درصد افراد مشکوک به کرونا در فسا که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند کرونا مثبت هستند که این آمار نگران کننده است. 
 
کریمی بیان کرد: در ۲۲ تیر ماه تنها طی یک روز ۵۲ نفر برای انجام آزمایش کرونا به یکی از مراکز درمانی فسا مراجعه کرده‌اند که از این تعداد جواب تست ۲۹ نفر مثبت بود. 
 
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شمار مبتلایان به کرونا در فسا طی روزهای آینده بیشتر شود. 
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اذعان کرد: هر یک نفر مبتلا به کرونا تا ۱۸ نفر دیگر را می‌تواند مبتلا سازد که این نشان‌دهنده قدرت سرایت بالا موج جدید کرونا است. 
 
کریمی تشریح کرد: افرادی که واکسیناسیون ناقص دارند در صورت ابتلا به کرونا، بیماری آنان شدت بیشتری خواهد داشت و میزان بار ویروس در بدن آنان بیشتر خواهد بود. 
 
وی ادامه داد: کسانی که بیماری ضعف سیستم ایمنی دارند یا در مواجهه با چنین بیمارانی هستند، افراد سالمند و شهروندانی که واکسیناسیون کامل انجام نداده‌اند ضروری است جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند چرا که با تکمیل همگانی دوز سوم و چهارم می‌توان طغیان بیماری کرونا را به بهترین شکل کنترل کرد. 
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اضافه کرد: میزان تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در فسا رو به رشد است ولی افزایش چشمگیری نداشته است.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار
  • کد خبر : 6612
کلمات کلیدی
محمد کاظم حیدری
خبرنگار

محمد کاظم حیدری

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: